Een groot farmabedrijf in België presenteerde onlangs een nieuwe, krachtige visie met een helder toekomstproject. Het bedrijf wil een ‘nice place to work’ creëren en haar medewerkers de werkplek van de toekomst aanbieden. Naast de werkplekken, richt dit project zich op een moderne inrichting van onder meer de cafetaria, de lobby, het onthaal en de meeting rooms.
Freestone staat in voor de totale uitwerking van de POOF-concept. Voornaamste doelstelling is de verbetering van de werkkwaliteit en de beleving van de site, aan de hand van een nieuw interieurdesign dat in lijn ligt met het corporate brand.
Dit ontwerp houdt volop rekening met de ruimte, lichtinval, hedendaagse normen en de specifieke wensen van de klant. In eerste instantie richt het project zich vooral op de beleving van de eigen medewerkers, maar ook bezoekers zullen van het eindresultaat kunnen genieten.
Om de interne medewerkers warm te krijgen voor het project werd een wervend verhaal uitgeschreven. Voor de werkplekanalyse en het bepalen van de werkplekconcepten creëerde Freestone ook een heleboel moodboards en 3D-visuals. Op die manier konden de plannen heel realistisch en bevattelijk worden voorgesteld.
Uiteraard nemen wij ook de opvolging van deze realisatie voor haar rekening - in nauwe samenwerking met het projectmanagementteam van de afdeling engineering.
Meer weten over corporate interieurdesign?